باشگاه مشتریان در خدمات رفاهی سازمانی

باشگاه مشتریان در خدمات رفاهی سازمانی

باشگاه مشتریان سازمان ها

باشگاه مشتریان در خدمات رفاهی سازمانی

نقش باشگاه مشتریان در خدمات رفاهی سازمانی ! تا به امروز مطالب بسیاری در خصوص باشگاه مشتریان و مزایای آن شنیده ایم ، اما آیا در خصوص مزایایی که یک باشگاه مشتریان مبتنی بر کارتهای اعتباری می تواند در یک سازمان، صندوق رفاهی، تعاونی بوجود آورد اطلاعاتی دارید؟

بله، بواسطه تاسیس یک باشگاه مشتریان و طراحی آن به گونه ایی که بتوان اعضای سازمان را بعنوان اعضای باشگاه مشتریان مورد نظر و سیستم باشگاه را با تغییراتی که در سناریو آن می توان انجام داد بعنوان سیستم مدیریت کارتهای اعتباری تعریف نمود می توان از باشگاه مشتریان را بعنوان سیستم جامع مدیریت کارتهای اعتباری تغییر داده و امکانات بسیاری که این سیستم در سازمانها بوجود می آورد بهره مند گردید.

کانون آفتاب تابان کارگزار رسمی هلدینگ سیمابرند نیر در این حوزه دستاوردهای مناسبی را برای تجهیز سازمانها، صندوقهای رفاهی و تعاونیهای مصرف کالا در دست اجرا دارد.

چنانچه علاقمند به دریافت اطلاعات بیشتری در این حوزه می باشید می توانید در جلسه مشاوره رایگان کانون شرکت نمایید.

شماره تماس جهت دریافت مشاوره ۰۹۱۱۸۰۷۰۴۸۴ و ۰۱۳۳۳۳۱۰۱۶۱

باشگاه مشتریان در خدمات رفاهی سازمانی

باشگاه مشتریان در خدمات رفاهی سازمانی نقش باشگاه مشتریان در خدمات رفاهی سازمانی ! تا به امروز مطالب بسیاری در خصوص باشگاه

Summary
0 %
امتیاز کاربران : 3.5 (3 votes)

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

باشگاه مشتریان هتل معین افتتاح شد

باشگاه مشتریان هتل معین افتتاح شد باشگاه مشتریان