باشگاه مشتریان در رستوران ها

باشگاه مشتریان در رستوران ها

باشگاه مشتریان رستوران

باشگاه مشتریان در رستوران ها

باشگاه مشتریان در رستوران ها همه ما در طول روزهایی از ماه و سال به رستوران مراجعه می کنیم و عموماً در این مراجعه به رستورانها در تمامی رستورانها رفتاری یکسان با ما بعنوان مشتری می شود، و این رفتار یکسان خیلی وقتها باعث می گردد که برای مشتریان بغیر منوی غذا و تنوع غذایی رستوران شاخص دیگری برای انتخاب یک رستوران وجود نداشته باشد، حال در فرض کنید که بعنوان یک مشتری زمانی که به یک رستوران مراجعه می کنید پس از اولین مراجعه شما ، از شما تقدیر و تشکر بعمل آمده و در ازای اینکه آن رستوران را انتخاب کرده اید به شما اعتبار و امتیازی تعلق گیرد و کارتی مغناطیسی همانند عابربانکهای شما به شما از طرف رستوران هدیه شود….

چه حس خوبی، علاوه بر طعم غذاهایی که میل شده، طعم این تکریم و تقدیر و تشکر و امتیاز و اعتباری که برای شما بعنوان مشتری در نظر گرفته اند برای مدتها علاوه بر اینکه به یاد شما می ماند، همراه شما خواهد بود.

کارت لویالتی یا باشگاه مشتریانی که این رستوران به شما هدیه نموده است همراه یک کاتالوگ راهنماست، در این کاتالوگ قید شده:

شما از این به بعد بعنوان مشتری ویژه ما هستید!

مشتریان ویژه در رستوران ما از مزایای خاصی برخوردارند!

اولین مزیتی که مشتریان ویژه در هر مرحله خرید از رستوران ما دریافت می نمایند، ۱۰% اعتبار است که این اعتبار را می توانید در مرحله بعد خرید از رستوران ما استفاده کنید و چنانچه تعداد دفعات مراجعه شما به رستوران ما در ماه بیشتر از ۴ مرحله باشد اعتبارهای دریافتی شما از آن به بعد به ۱۵% می رسد.

پس همیشه میهمان ما هستید :)!!!

دومین امتیاز مشتریان ویژه از رستوران ما امتیازی است که دریافت می کنند!

شما در هر مرحله از خرید علاوه بر اعتبارهایی که در مرحله بعد می توانید استفاده کنید! یک امتیاز دریافت می کنید!

مژدگانی ما به شما در ازای امتیازهای دریافتی برای روز تولد شما خواهد بود! اگر امتیاز شما تا روز تولدتان به ۵۰ برسد….

روز تولد به همراه یک نفر دیگر میهمان رستوران ما هستید!!!!

و یک میز VIP و تزئین شده به مناسبت تولد شما هدیه ایی از سرآشپز رستوران ما به شماست….

پس کارت باشگاه مشتریان رستوران ما را به دوستانتان هدیه بدهید تا در روز تولدتان یک پذیرایی حسابی از شما کنیم…

*تحویل رایگان

*استفاده از میزهای VIP

*هدیه روز تولد

*اینترنت وای فای

*امتیاز و اعتبار از مزایای عضویت در باشگاه مشتریان رستوران ما هستند!!!!

باشگاه مشتریانی که در این قسمت مشاهده کردید یک نمونه از باشگاه مشتریانی است که می تواند بیشتر از طعم و تنوع منوهای غذایی، حس خوب حضور در رستوران مثال زده شده را در مشتری ایجاد کند و این نیز یک مزیت رقابتی قوی برای رستوران باشگاه دار است.

حال اگر تمایل به دریافت اطلاعات مشاوره ایی در خصوص باشگاه مشتریان و تدوین سناریو و فعالسازی خدمات باشگاه(کارت و کارتخوان) برای رستوران خود را دارید، فرصت را از دست ندهید، روزانه مشتریان زیادی به شما مراجعه می کنند و بدون اینکه از شما بغیر از طعم غذا اثری باقی بماند به مشتریی برای رستورانها رغیب شما می شوند….

پس امروز بهترین فرصت تاسیس باشگاه مشتریان است….

کانون آفتاب تابان متخصص و مشاور سرویسهای باشگاه مشتریان ….

۰۱۳۳۳۳۱۰۱۶۱ و ۰۹۱۱۸۰۷۰۴۸۴

و در تلگرام بصورت آنلاین درخواستهای

خود را مطرح فرمایید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

باشگاه مشتریان هتل معین افتتاح شد

باشگاه مشتریان هتل معین افتتاح شد باشگاه مشتریان