دستگاه باشگاه مشتریان

دستگاه باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

 دستگاه باشگاه مشتریان به بازار آمد….

باشگاه مشتریان همانگونه که می تواند توسعه مناسبی در کسب و کار شما ایجاد کند اگر در انتخاب یک سیستم مناسب به درستی عمل نکنید، می تواند چالشها و نارضایتی های بسیاری نیز برای شما به وجود آورد.

چالشهایی که علاوه بر پیچیدگی در اجرای یک سناریو مناسب، باشگاه مشتریان شما پس از اجرایی شدن منجر به نارضایتی، عدم وفاداری و یک ضد تبلیغ برای کسب و کار شما شود، پس بسیار دقت کنید که سیستم باشگاه مشتریان شما قرار است به چه شکل، با چه ابزار و زیرساختی راه اندازی و توسعه یابد، آیا شرکت یا کارگزاری که برای راه اندازی باشگاه مشتریان انتخاب نموده اید صرفاً یک شرکت فروشنده خدمات و سیستم است یا در حوزه بازاریابی، فروش، تبلیغات و مشاوره باشگاه مشتریان نیز فعالیت می نماید!!

در این مطلب سعی به معرفی شیوه ایی نوین از تاسیس باشگاه مشتریان در کشور را داریم که یکی از روشهای مطلوب در راستای راه اندازی و توسعه هر چه بیشتر خدمات باشگاه مشتریان است.

در راه اندازی باشگاه مشتریان این نکات را مورد تحقیق و نظر قرار دهید.

۱)آنلاین یا آفلاین بودن سیستم باشگاه مشتریان

۲)روش اتصال باشگاه مشتریان به دیگر باشگاههای شهر

۳)تحقیق در خصوص شرکت ارائه دهنده خدمات باشگاه مشتریان

آیا شرکت صرفاً تخصصی نرم افزاری است؟

فقط شرکت تبلیغاتی هستند؟

صرفاً فروشنده سیستم باشگاه مشتریان هستند؟

خدمات مشاوره ایی و پشتیبانی آنها به چه شکل است ؟

یک شرکت مطلوب ارائه دهنده خدمات باشگاه مشتریان می بایست تمامی بخشهای فوق علاوه بر تجربه بالا در حوزه روشهای مختلف بازاریابی را برخوردار باشد، چراکه عدم بهره مندی از موراد فوق در شرکت ارائه دهنده خدمات باشگاه مشتریان می تواند شما را در توسعه باشگاه مشتریان دچار چالش نماید.

۴)در هنگام فعالیت سیستم باشگاه مشتریان نیاز به رایانه می باشد؟

۵)کارتهای و یا تگهایی که مشتریان را در سیستم شناسایی می نماید چه هستند؟

۶)قدرت انعطاف و اعمال سناریو در سیستم به چه شکل است؟

۷)آیا برای هر تغییر کوچک نیاز به ارتباط با شرکت و پرداخت هزینه و صرف زمان دارد؟

۸)آیا این شرکت در سطح شهر فعالیت شما مشتریان دیگری داشته است؟

این قسمت بسیار حائز اهمیت است چراکه اگر شرکت ارائه دهنده خدمات در شهر شما فعال باشد، قطعاً در توسعه و اتصال بین باشگاهها(راه اندازی باشگاههای مشتریان متعامل) سرعت عمل بسیار بالایی خواهید داشت و باشگاه شما به راحتی می تواند از ارزش افزوده های دیگر باشگاههای مشتریان بهره مند شود.

و اما پیشنهاد ما به شما در راه اندازی باشگاه مشتریان:

دستگاه باشگاه مشتریان می تواند مزایای بسیاری را برای کسب و کار شما به ارمغان آورد، مزایایی که قطعاً تا زمان انتشار این متن در کشور نمونه ایی دیگر نداشته و تمامی تجارب بیش از ۵ سال هلدینگ سیمابرند و کانون آفتاب تابان در راه اندازی، مشاوره و توسعه باشگاههای مشتریان در آن خلاصه شده است.

CPOS اولین دستگاه باشگاه مشتریان کشور

مزایای CPOS (دستگاه باشگاه مشتریان) :

۱)بدون نیاز به کامپیوتر در زمان فعالیت

۲)آنلاین، هوشمند و اتصال از طریق wifi

۳)امکان پردازش و اعمال انواع سناریو مختص کسب و کار شما

سناریوهایی: اعتباری، امتیازی، تخفیف و تلفیقی از این سه سناریو به درخواست شما

۴)مجهز به کنترل پنل و CRM بسیار کامل و آنلاین با امکان ایجاد چندین اپراتور

۵)امکان شخصی سازی منو های کاربری دستگاه CPOS

۶)امکان اتصال به دیگر باشگاههای شهر

۷)ارائه کتاب فنون تاسیس باشگاه مشتریان و پکیج آموزشی آنلاین

۸)مشاوره رایگان و راه اندازی اختصاصی پس از فروش

۹)طراحی بیزینس پلن باشگاه مشتریان توسط متخصصین و مشاورین باشگاه مشتریان

۱۰)امکان اتصال CRM و شخصی سازی امکانات باشگاه مشتریان در وب سایت کسب و کار شما

۱۱)امکان اعمال سناریوهای زمانبندی تاریخ و ساعت جهت اعمال، حذف و تغییر تمامی سناریوها

۱۲)گارانتی ۱۰ ساله، پشتیبانی ۵ ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله

۱۳)مجهز به رید کارتهای غیر تماسی

۱۴)امکان اتصال به اینترنت GPRS در نقاطی که اینترنت شهری وجود ندارد

اگر با مطالعه این متن تصمیم به راه اندازی باشگاه مشتریان خود گرفته اید، فقط کافیست با شماره ۰۹۱۱۸۰۷۰۴۸۴ یا ۰۱۳۳۳۳۱۰۱۶۱ تماس حاصل فرمایید، ما در جلسه ایی اختصاصی پیشنهادات ویژه ایی برای راه اندازی، توسعه ، بازاریابی کسب و کار و باشگاه مشتریان شما خواهیم داشت.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

راه‌ اندازی باشگاه مشتريان دكتر كفش

راه‌ اندازی باشگاه مشتريان دكتر كفش توسط تیم