باشگاه مشتریان در مراکز خرید

باشگاه مشتریان در مراکز خرید

باشگاه مشتریان در مراکز خریدباشگاه مشتریان در مراکز خرید

باشگاه مشتریان در مراکز خرید

مزایای باشگاه مشتریان در مراکز پوشاک!

مراکز فروش پوشاک یکی از بازارهای هدفی می باشد که عموماً مشتریان وفاداری بدلیلی تنوع طلبی مشتری نمی توانند در دوره های مختلف سال نسبت به خود جلب نمایند،مشتریان همیشه به دنبال بهترین نوع پوشش و مد می باشند و صرفاً از طریق ارائه قیمتی مناسب، تنوع رنگبندی و مدل نمی توانیم مشتریان وفاداری را نسبت به برند، فروشگاه و محصولات خود جذب نماییم.

راه حل چیست؟

قطعاً خدمات باشگاه مشتریان می تواند راه حلها و روشهای متنوعی در وفادارسازی و افزایش فروش در مراکز پوشاک می تواند به همراه داشته باشد، روشهایی که علاوه بر قیمت، تنوع کالا و مدل،برند و… یک مزیت مناسب با هدف خرید از فروشگاه مورد نظر می باشد.

در این مطلب سعی خواهیم کرد تا سناریویی مطلوب یک فروشگاه پوشاک  و مراکز خرید مرتبط با این گروه صنفی را مورد بررسی قرار دهیم، قطعاً نمونه هایی از این نوع باشگاههای مشتریان در کشور موجود است و مطمئناً شما نیز بعنوان یک فعال در حوز پوشاک نیاز به بهره مندی و طراحی ویژه ایی از یک سناریو مطلوب در کسب و کار خود دارید، کارشناسان و متخصصین باشگاه مشتریان آفتاب تابان می توانند طراحی و پیشنهادهای ویژه ایی برای شما داشته باشند… با ما همراه باشید….

مشتریانی که همیشه بدنبال جذابیت بیشتر، مدل ها روز، تنوع طلبی در پوشش می باشند را چگونه می توانیم به یک فروشگاه پوشاک وفادار نماییم؟

چه شاخص ها و مزایایی مناسبی برای وفادار سازی مشتریان در صنف پوشاک می تواند تاثیر گذار باشد؟

ابتدا اگر بازار هدف یک مرکز خرید پوشاک را به دو بخش تقسیم بندی نماییم، شاهد خواهیم بود که زیرساخت باشگاه مشتریان در این گروه صنفی در قالب دو سناریو می بایست فعال شود.

۱)سناریو اول باشگاه مشتریان : راه اندازی سیستم کارتهای اعتباری در قالب بخشی از باشگاه مشتریان به جهت افزایش فروش اعتباری محصولات در مراکز طرف قرارداد(تعاونیها، سازمانها و….)

۲)سناریو دوم باشگاه مشتریان: تعریف مدلی از سناریوی امتیازی، تخفیف معکوس، تخفیف نقدی که مشتریان فعلی پس از هر مرحله خرید بواسطه کارتهای باشگاه مشتریانی که در اختیار دارند شاهد دریافت امتیاز، اعتبار باشند.

اگر به بخش باشگاه مشتریان رستورانها مراجعه کنید با مطالعه ایی اجمالی می توانید یک سناریو مشابه از آن باشگاههای مشتریان را در مراکز خرید تصور نمایید.

مشتریانی که پس از خرید از فروشگاه شما و در ازای دریافت کارت باشگاه مشتریان  و نزدیک نمودن کارت به دستگاه باشگاه مشتریان اعتبار، یا امتیازی از آن خرید دریافت می نماییند و ارمغان خرید از فروشگاه شما اعتباری در کارت باشگاه مشتریان است که در دوره بعدی خرید می توانند از آن بهره مند گردند.

شعار تبلیغاتی که می تواند پس از راه اندازی باشگاه مشتریان مرکز خرید پوشاک بر آن متمرکز شد، می تواند:

خرید از مرکز خرید….

دریافت اعتبار خرید

تخفیف نقدی

شرکت در قرعه کشی

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

طراحی سایت هتل رستوران گیلان بانو

طراحی سایت هتل رستوران گیلان بانو توسط تیم