برگزاری دومین ورکشاپ تخصصی باشگاه مشتریان

برگزاری دومین ورکشاپ تخصصی باشگاه مشتریان

دومین ورکشاپ تخصصی باشگاه مشتریان و اولین دوره از سلسله ورکشاپهای بازاریابی و فروش سال 1395 برگزار شد، در این ورکشاپ که با حضور تعدادی از اصناف علاقمند

دومین ورکشاپ تخصصی باشگاه مشتریان و اولین دوره از سلسله ورکشاپهای بازاریابی و فروش سال 1395 برگزار شد، در این ورکشاپ که با حضور تعدادی از اصناف علاقمند به مبحث باشگاه مشتریان و بازاریابی در طول 2 ساعت برگزار گردید، رئوس مطالب مفاهیم باشگاه مشتریان، روش تاسیس باشگاه مشتریان، مقایسه باشگاههای مشتریان موفق و ناموفق، پیاده سازی عملی یک باشگاه، پردازش دادههای باشگاه مشتریان مورد بررسی و آموزش قرار گرفتند، مدرس این دوره آموزشی باشگاه مشتریان مهندس محمود رویت پور مدیرمسئول کانون آفتاب تابان بودند که پس از اتمام دوره به تمامی مخاطبین یک چلد کتاب فن تاسیس باشگاه مشتریان تالیف علی اکبر خاکزادی را بعنوان یک مرجع در دسترس اصول تاسیس باشگاه مشتریان هدیه نمودند.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

👤 استخدام در کانون آفتاب تابان

👤 استخدام در کانون آفتاب تابان 📌۱.مسئول شبکه