تبلیغات و باشگاه مشتریان

تبلیغات و باشگاه مشتریان

تبلیغات و باشگاه مشتریان

سئوال: آیا صرفاً راه اندازی باشگاه مشتریان می تواند مزایای در راستای افزایش فروش، وفادارسازی مشتریان و… برای کسب و کار ما ایجاد نماید؟

پاسخ: خیر!

صرفاً راه اندازی باشگاه مشتریان بدون بهره گرفتن از هر گونه ابزار تبلیغاتی و اطلاع رسانی نمی تواند مزیتهای مناسب و متعددی برای کسب و کار ما ایجاد نماید، طراحی کمپینهای تبلیغاتی پس از راه اندازی باشگاه مشتریان در راستای اطلاع رسانی مزایای باشگاه، شرایط عضویت، میزان امتیازها و اعتبارها و… یکی از اساسی ترین نیازهای بعد از راه اندازی باشگاه مشتریان می باشد.

کمپینهای تبلیغاتی مبتنی بر باشگاه مشتریان علاوه بر اطلاع رسانی غیر مستقیم خدمات و کالا های ارائه شده بیشترین تاکید را بر مزیتهای رقابتی که باشگاه مشتریان در آن کسب و کار ایجاد می نمایند، بهره برداری از ابزارهایی مانند: بنرهای تبلیغاتی برای اطلاع رسانی مزایای عمومی باشگاه مشتریان، بروشورهای تبلیغاتی برای اطلاع رسانی جزئیات مزایای باشگاه مشتریان، نرم افزارهای اطلاع رسانی (آندروید، شبکه های مجازی و…) برای اطلاع رسانی برنامه های خاص طراحی شده باشگاه بسیار کار آمد می باشند.

تبلیغات و باشگاه مشتریان مانند زنجیره ایی می باشند که در صورت از هم جدا شدن نمی توانند بازدهی لازم را در عملکرد خود به شما نمایان کنند، برای اینکه از توان هر چه بیشتر باشگاه مشتریان خود بهره برداری نمایید، حتماً تبلیغات و باشگاه مشتریان را با یکدیگر در کسب و کار خود مورد بهره برداری قرار دهید…

 

5 Comments

  1. بسيار عالي و ممنون از مطالب خوبتون…

  2. با تشکر از مطلب خوبتان

  3. طراحی سایت مشهد

    اقا دستتون درد نکنه خسته
    نباشید عالیییی بود

    1. باشگاه مشتریان

      سپاس.لطف دارید

  4. سوالات آزمون آیین نامه

    خیلی عالی و ممنون

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

👤 استخدام در کانون آفتاب تابان

👤 استخدام در کانون آفتاب تابان 📌۱.مسئول شبکه