باشگاه مشتریان در هایپر مارکتها

باشگاه مشتریان در هایپر مارکتها

باشگاه مشتریان هایپر مارکت

باشگاه مشتریان در هایپر مارکتها

هایپر مارکتها نیز همانند دیگر کسب و کارها در طول فعالیت خود بدنبال روشهای جهت توسعه فروش، پایداری و وفاداری مشتریان، برندسازی و… می باشند، باشگاه مشتریان می تواند برای این کسب و کار خاص بسیار وجه تمایز مناسبی در دنیای رقابت با اهداف متعددی ایجاد نماید، در این مطلب سعی داریم به برخی از مزایای باشگاه مشتریان در هایپرمارکتها بپردازیم…

عموماً رقابت در هایپر مارکتها در سالهای اخیر، در تنوع کالاً، تخفیفات فروش، جوایز، ارائه خدماتی رفاهی(وای فای، پارکنیگ، تحویل رایگان درب منزل و…) ارتقاء یافته و این موضوع منجر شده که مشتریان نیز پایبند خرید از فروشگاه خاصی نباشند و بدنبال بیشترین تخفیفات، هدایا، امتیازات در خرید از فروشگاههای متعددی خرید نمایند… حال ما می توانیم به واسطه راه اندازی باشگاه مشتریان ویژه هایپرماکت، جمع آوری اطلاعات مشتریان فعلی، تدوین سناریو متناسب با مبلغ خرید، دوره خرید، تنوع خرید کالا، مشتریان را وارد چالشی برد ، برد با فروشگاه نماییم، بدین ترتیب که هر مشتری پس از خرید از فروشگاه علاوه بر دریافت تمامی امتیازات از پیش تعیین شده، در کارت باشگاه مشتریان خود اعتباری جهت خرید بعدی بصورت نقدی دریافت نماید تا بدین ترتیب الویت خرید در دفعات بعدی فروشگاه هایپر مارکت دارای باشگاه مشتریان باشد.

تشکیل زنجیره ی خدمات رفاهی ویژه مشتریان، در ازای اتصال چند باشگاه مشتریان در سطح شهر نیز می تواند یکی دیگر از جزابیتها و مزایای رقابتی خرید از هایپر مارکت دارای باشگاه مشتریان باشد، فرض کنید که شما از هایپر مارکتی خرید کنید که علاوه بر مزایا و تخفیفات مناسب در هر خرید به اعضای خانواده شما در تعطیلات پایان هفته هنگامی که تصمیم به مراجعه رستوران خاصی دارید منافعی در قالب تخفیفات و اعتبارهای ویژه ارائه نماید و یا اینکه در ازای هر میزان خرید بیشتر از هایپر مارکت به شما اعتبار رایگان در استخر محبوب شهر را ارائه نماید، آیا شما نسبت به این هایپر مارکت خلاق که به فکر تمامی نیازهای مشتریانش می باشد، به شکل ویژه ایی وفادار نخواهید شد؟ و سعی به متمرکز نمودن خریدهای خود از این فروشگاه نمی نمایید؟!

طی آمار و برآوردهایی که کانون آفتاب تابان در بین 800 نفر مشتری عضو در باشگاه مشتریان یکی از هایپر مارکتهای خود انجام داده است، حدود 70% از مشتریان پاسخ بلی را به ما اعلام نمودند، به عبارتی مشتریان تمایل دارند علاوه بر تخفیفات مناسب در خرید، از امتیازهای بعدی در فروشگاهها بهره مند گردند و این موضوع می تواند ابزاری جهت وفادارسازی هر چه بیشتر مشتریان به کسب و کارها گردد.

راه اندازی باشگاه مشتریان در هایپرمارکت می تواند مزایای متعددی را ایجاد نماید، مزایایی که شامل جذب و حفظ مشتریان، ایجاد مزیت رقابتی، تبلیغات مستمر و… گردد.

چنانجه شما نیز علاقمند به راه اندازی باشگاه مشتریان در  هایپرمارکت  هستید می توانید با شماره 01333310161 یا 09118070484 تماس حاصل کنید، پیشنهاد ویژه ایی در انتظار شماست….

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

طراحی سایت هتل رستوران گیلان بانو

طراحی سایت هتل رستوران گیلان بانو توسط تیم