کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان برگزار شد

کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان برگزار شد

کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان برگزار شد

در تاریخ دهم آبان ماه 95 ، راس ساعت 15 الی 17:30 اولین کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان و راهکارهای توسعه فروش در مرکز آموزش بازرگانی رشت با حضور مدیران واحدهای صنفی علاقمند به مباحث مشتری مداری و وفادارسازی مشتریان برگزار شد، در این کارگاه آموزشی مهندس محمود رویت پور (مشاور و توسعه دهنده سیستم های وفادرسازی، باشگاه مشتریان) بعنوان مدرس کارگاه به مباحثی از قبیل : علت نیاز به سیستم های باشگاه مشتریان، روش های پیاده سازی باشگاه مشتریان، نحوه تدوین سناریو باشگاه مشتریان و مثالهای عملی از باشگاه مشتریان پرداختند.

کارگاههای آموزشی وفادارساز مشتریان و باشگاه مشتریان با هدف اشاعه خدمات مشتری مداری و فرهنگ سازی بهره برداری از زیرساختهای باشگاه مشتریان بعنوان سلسه کارگاههای آموزشی باشگاه مشتریان یکشنبه های هر هفته تا پایان سال 95 در مرکز آموزش بازرگانی برگزار می گردد.

جهت ثبت نام در این کارگاههای آموزشی می توانید با شماره 01333344591 یا 9303210161 تماس حاصل فرمایید.

photo_2016-11-24_11-57-55 photo_2016-11-24_11-57-12

 

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

👤 استخدام در کانون آفتاب تابان

👤 استخدام در کانون آفتاب تابان 📌۱.مسئول شبکه