مزایای باشگاه مشتریان در مجموعه های ورزشی

مزایای باشگاه مشتریان در مجموعه های ورزشی

مزایای باشگاه مشتریان

مزایای باشگاه مشتریان در مجموعه های ورزشی (باشگاههای ورزشی، استخرها، سالنهای بولینگ، سالنهای بدنسازی و…)

یکی از مشکلات باشگاههای ورزشی جذب، حفظ و اخذ شهریه می باشد، تضاد دو نقطه جذب و حفظ مشتری دو مرحله ایست که از مشتریان پس از پایان دوره خدمات تقاضا وصول شهریه می شود و مشتری نیز در پرسش و پاسخی کاملاً سنتی دچار نوعی اضطراب و نگرانی می شود.

راهکاری پیشنهادی ما که در آن علاوه بر حفظ مشتریان می توان به صوررت کاملاً مکانیزه و از طریق صدور کارتهای عضویت باشگاه مشتریان علاوه بر کنترل تردد مراجعین اقدام به ارائه گزارش از میزان شارژ باقی مانده شهریه در کارت عضویت مراجعه کنند قرار داد، روشی خاص برای مراجعین مجموعه های ورزشی می باشد.

در این روش پس از راه اندازی سامانه باشگاه مشتریان، و تجهیز گیتهای ورودی مجموعه ورزشی اقدام به صدور کارتهای الکترونیکی باشگاه مشتریان ویژه مراجعین می شود، بدین ترتیب صندوقهای مجموعه ورزشی در ازای دریافت وجه شهریه اعتباری را در کارتها واریز و مشتریان در هر مرحله وررود بواسطه ثبت اعلام ورود خود در دستگاههای پوز نصب شده در گیت اقدام به صفر نمودن مقداری از اعتبار می نمایند، در این بخش تمامی ورود و خروجها در سامانه باشگاه مشتریان ثبت و علاوه بر گزارش گیریهای متنوع پس از اتمام مانده اعتبار فرد، دستگاه پوز پیغامی به مخاطب داده و اعلام نیاز به شارژ شهریه را به مشتری اعلام می نماید.

علاوه بر تمامی مکانیزمهایی که در این روش وجود دارد، امکان طراحی و پیاده سازی سناریوهای خاص در سیستم دیده شده که بعنوان مشوق و با هدف ایجاد طرحهای وفاداری مشتریان امکان بهره برداری وجود دارد.

بطور مثال می توان در سیستم تعریف نموده که چنانچه مشتریان در بازه های زمانی سه ماهه اقدام به خرید 40 نوبت خدمات(سانس) نمایند، 5 نوبت خدمت رایگان در کارت آنها شارژ شده که این 5 نوبت خدمت را بصورت رایگان و بدون پرداخت وجه می توانند استفاده کنند.

 

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

باشگاه مشتریان هتل معین افتتاح شد

باشگاه مشتریان هتل معین افتتاح شد باشگاه مشتریان