جایگزین مناسب هدایای تبلیغاتی

جایگزین مناسب هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

جایگزین مناسب هدایای تبلیغاتی در نزدیکی سال نو مدیران اصناف سعی به تهیه یکسری هدایای تبلیغاتی می نمایند تا از این طریق مشتریان خود را غافلگیر و بواسطه اهدای هدایایی تبلیغاتی خاص و متنوع، کسب و کار خود را به شکلی ویژه در ذهن مشتریان ماندگار و جاودانه نمایند تا از این طریق شاید در سال آینده شاهد فروش بیشتر و مراجعه مجدد مشتریان باشند.

تجربه ثابت نموده، عموم هدایای تبلیغاتی ارائه شده به مشتریان نه تنها منجر به تشویق و  بازگشت مشتری در سالهای بعد نشده، بلکه تاثیرات بلند مدتی در ذهن مشتریان نداشته است، در این مقاله سعی خواهیم نمود تا بواسطه راه اندازی باشگاه مشتریان هدایایی کاملاً کاربردی با هدف وفادارسازی مشتری و افزایش فروش را به شما معرفی نماییم.

چنانچه شما از مدیران کسب و کارهایی می باشید که اخیر با واژه باشگاه مشتریان آشنا شده اید و بدنبال کسب و اطلاعات بیشتر از این پروژه هستید، باید به شما این نوید را بدهیم که در نقطه ی درستی قرار گرفته و بهترین مکان را برای کسب اطلاعات انتخاب نموده اید.

باشگاه مشتریان ابزاری جهت وفادارسازی مشتریان می باشد، یکی از ابزارهای بسیار پر کاربرد باشگاه مشتریان ( کارتهای باشگاه مشتریان ) است، کارت باشگاه مشتریان بعنوان ابزاری جهت شناسایی مشتریان بوده و علاوه بر آن می تواند نقش یک هدیه جذاب را جایگزین هدایای تبلیغاتی داشته باشد.

یکی از مزیتهای جایگزینی کارت باشگاه مشتریان نسبت به هدایای تبلیغاتی در این نکته است، که شما می توانید با در نظر گرفتن اعتبارهایی مشخص بطور مثال: کارت هدیه باشگاه مشتریان 20000 تومانی، و اهدای این کارتها به مشتریان خود در اعیاد و نوروز شاهد مراجعه مشتریان جهت بهره مندی از مبلغ اعتبار اعطا شده در خرید از مجموعه خود باشید و بدین ترتیب بدون پرداخت هزینه های سنگین سررسید، تقویم، ساعت تبلیغاتی و انواع دیگر هدایای تبلیغاتی فقط صرفاً از این طریق هدیه ایی ارزنده و ویژه به مشتریان خود شاهد مراجعات بعدی آنها باشید، البته شما می توانید با تنظیم سناریوهای متنوع دیگر با مشورت مشاور تبلیغات و باشگاه مشتریان خود پس از مراجعه این گروه از مشتریان و ثبت مبالغ خرید آنها مجدد، اعتبار یا امتیازاتی به آنها ارائه نمایید تا مشتریان نوروزی پس از مصرف اعتبارهای نوروزی خود به مشتریان وفادار و ثابت تبدیل شوند.

از دیگر امکاناتی که پس از راه اندازی باشگاه مشتریان می توان جایگزین هدایای تبلیغاتی نمود، تبدیل کارت باشگاه مشتریان به کارتهای اعتباری خرید نوروزی می باشد، عموم مشتریان به مناسبت نزدیک بودن سال نو اقدام به خرید سبدی از مایحتاج، پوشاک و… می نمایند، شما می توانید بواسطه صدور کارتهای باشگاه مشتریان و در نظر گرفتن اعتبارهایی در این کارتها با توجه به درخواست و تفاهم با سازمانهایی که نیازمند دریافت خدمات و کالا شما می باشند، اقدام به بهره مندی از روش بازاریابی ویژه به مناسبت نوروز نمایید.

روش کار در این نوع بازاریابی مبتنی بر باشگاه مشتریان و کارتهای باشگاه مشتریان بسیار ساده است، پس از شناسایی سازمانها، شرکتها، مراکزی که مستعد دریافت خدمات از مجموعه شما می باشند، کارتهای باشگاه مشتریان را صادر و در قالب کارتهای اعتباری در بین سازمانها مورد نظر توزیع نمایید، حال اعضای باشگاه مشتریان بواسطه اعتبارهایی که شما از قبل در کارتهای آنها تعریف نموده اید به مجموعه شما مراجعه و خرید می نمایند، در انتهای هر ماه شما بواسطه گزارشاتی که از سیستم جمع آوری می کنید و از طریق ارائه این گزارشات به سازمان طرف قرارداد مبالغ مورد نظر را وصول و از این مزیت باشگاه مشتریان در راستای توسعه فروش خود بهره مند شوید.

 

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

در دوران رکود فروش چه باید کرد؟

در دوران رکود فروش چه باید کرد؟ بسیاری