اولین همایش باشگاه مشتریان شیراز

اولین همایش باشگاه مشتریان شیراز

همایش باشگاه مشتریان

همکاری در اولین همایش باشگاه مشتریان شیراز

در اولین همایش باشگاه مشتریان شیراز،  مهندس محمود رویت پور مدیرمسئول کانون آفتاب تابان بعنوان مدرس مبحث باشگاه مشتریان حضور یافتند، در این برنامه آموزشی که با حضور مدیران و مسئولین اتاق اصناف، سازمان صنعت و معدن و روسای اتحادیه های صنفی شیراز برگزار گردید، با ارائه موضوع باشگاه مشتریان و اهمیت راه اندازی سیستم های باشگاه مشتریان و وفادارسازی مشتریان که ارتباط مستقیم با توسعه فروش و افزایش سهم بازار دارد، تلاش به معرفی هر چه بیشتر سیستمها و روشهای وفادارسازی مشتریان گردید.

در طول اجرای این برنامه آموزشی، با معرفی چندین نمونه عملی از باشگاههای مشتریان به مخاطبین حاضر در سالن مزیتهای سیستم های وفاداری و باشگاه مشتریان ارائه گردید.

اولین همایش باشگاه مشتریان در شیراز در تاریخ ۹۵/۱۱/۲۸ در سالن اجتماعات دانشگاه مالک اشتر برگزار گردید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

طراحی سایت هتل رستوران گیلان بانو

طراحی سایت هتل رستوران گیلان بانو توسط تیم