برگزاری کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان

برگزاری کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان

کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان

برگزاری کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان

اولین کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان و راهکارهای توسعه فروش در تاریخ 10 آبان 95 طی همکاری مشترک کانون آفتاب تابان و مرکز آموزش بازرگانی رشت با هدف فرهنگسازی مزایای تاسیس باشگاه مشتریان و اطلاع رسانی مفاهیم کاربردی و عملی وفادارسازی مشتری، راهکارهای توسعه فروش مبتنی بر خدمات باشگاه مشتریان و…. برگزار می گردد،در این کارگاه آموزشی بصورت رایگان از علاقمندان ثبت بعمل آمده و به تمامی حاضرین در کارگاه آموزشی در صورت بهره مندی از زیرساخت باشگاه مشتریان گواهینامه حضور در دوره توسط مرکز آموزش بازرگانی اعطا می شود.

مدرس دوره آموزشی فوق مهندس محمود رویت پور مدیرمسئول کانون آفتاب تابان/ مشاور تبلیغات، بازاریابی و مدرس دورههای وفادارسازی مشتریان می باشد.

اطلاعات بیشتر در خصوص کارگاه آموزشی و ثبت نام را از طریق تماس با شمارههای 01333344591 و 09303210161 دریافت نمایید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

باشگاه مشتریان راهکاری خلاقانه

باشگاه مشتریان راهکاری خلاقانه باشگاه مشتریان راهکاری خلاقانه