دومین کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان

دومین کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان

کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان

دومین کارگاه باشگاه مشتریان برگذار شد

با توجه به استقبال مدیران اصناف شهر رشت و بدلیل محدود بودن ظرفیت کارگاه های آموزشی باشگاه مشتریان و راهکارهای توسعه فروش دومین کارگاه باشگاه مشتریان در تاریخ 7 آذر ماه 95 در مرکز آموزش بازرگانی رشت، برگزار خواهد شد، علاقمندان به حضور در کارگاههای آموزشی باشگاه مشتریان می توانند با شماره های دبیرخانه مشتری من تماس حاصل فرمایند.

مشتری من اولین کمپین آموزشی در حوزه مشتری مداری و راهکارهای وفادارسازی مشتریان شهر رشت می باشد که با هدف فرهنگسازی و اشاعه خدمات وفاداری مشتریان یکشنبه های هر هفته تا پایان سال 95 اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی رایگان در مرکز آموزش بازرگانی رشت می نماید.

کارگاه باشگاه مشتریان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

باشگاه مشتریان راهکاری خلاقانه

باشگاه مشتریان راهکاری خلاقانه باشگاه مشتریان راهکاری خلاقانه