باشگاه مشتریان هتل معین افتتاح شد

باشگاه مشتریان هتل معین افتتاح شد

باشگاه مشتریان هتل معین افتتاح شدباشگاه مشتریان هتل معین افتتاح شد

باشگاه مشتریان هتل معین افتتاح شد

باشگاه مشتریان هتل معین فومن افتتاح شد، پس از راه اندازی زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری باشگاه مشتریان در هتل معین، تمامی مسافرین و مشتریان هتل، رستوران، کافی شاپ با مراجعه به پذیرش ، ثبت نام در باشگاه مشتریان و دریافت معین کارت الکترونیکی در ازای هر مرحله مراجعه از امتیازها و اعتبارهای تعریف شده در سیستم باشگاه مشتریان بهره مند می گردند، یکی از مزیتهای تاثیر گذار پس از راه اندازی باشگاه مشتریان در هتلها می تواند به توزیع مشتری در بین واحدهایی همچون، هتل، رستوران و یا کافی شاپ اشاره نمود، سناریو این نوع یکسان سازی مشتری در تمامی بخشهای شامل اعطای اعتبار در دیگر بخشهای هتل در ازای اقامت یا بلعکس می باشد.

بطور مثال در نظر بگیرید که واحدهای اقامتی هتل همیشه دارای مشتری اما رستوران یا کافی شاپ از مشتریان مناسبی بهره مند نیستند، در این صورت با تجهیز رستوران و کافی شاپ به زیرساخت باشگاه مشتریان می توانیم به مسافرینی که در واحدهای اقامتی مستقر می شوند در ازای هر ۳ شب اقامت اعتبار دریافت خدمت از رستوران یا کافی شاپ را ارائه نمایم، بدین ترتیب می توان از مدل باشگاههای متعامل شاهد توسعه فروش تمامی واحدهای فعال در یک مجموعه اقامتی بود.

 

 

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد

باشگاه مشتریان راهکاری خلاقانه

باشگاه مشتریان راهکاری خلاقانه باشگاه مشتریان راهکاری خلاقانه